Saturday, October 20, 2007

~ funny mAlaY jokes ~

hillarious ~!~! enjoy it frenzzzz......

----------------------------------------------------------------

>Suami : Kenapa Sayang menangis?
>Isteri: Saya telah baca sebuah buku. Sad
>endinglah bang..
>Suami : Buku apa?
>Isteri: Buku bank abanglah..



----------------------------------------------------------------

>Ada la seorang lelaki datang ke sebuah rumah
>untuk meminta derma. Derma untuk rumah
>orang-orang tua. Seorang budak pun membuka pintu.

>Budak : Derma ape bang?
>Lelaki : Derma untuk rumah orang-orang tua. Adik
>ada apa-apa untuk didermakan?
>Budak : Nanti jap saya ambilkan atuk saya.
>Lelaki : ?????

--------------------------------------------------------------------

>3 org menaiki motor dan ditahan polis trafik.
>Namun pemandu motor tersebut tidak berhenti.
>Katanya, 'Tak Muat Dah Tok, Kami dah bertiga!!!

---------------------------------------------------------------------

>Orang Asli Dan Polis

>Orang asli : selamat pagi tuan
>Polis : "Selamat pagi"
>Polis : "Apa hal?"
>Orang asli : "Saya nak buat repot tuan"
>Polis : "Fasal apa tu?"
>Orang asli : "Kawan saya di baham harimau"
>Polis : "Pukul berapa?"
>Orang asli : "Dia tak pukul, terkam "
>Polis :"Habis?..."
>Orang asli : "Tak habis, tinggal kepala.."

--------------------------------------------------------------------

>Seorang lelaki pergi ke klinik mata. Setelah
>matanya diperiksa, dia bertanya:

>" Doktor, lepas pakai cermin mata nanti, boleh ke
>saya membaca macam orang lain?"

>"Dah tentu, " jawab doktor.

>"Oh, gembiranya. Dah lama saya buta huruf,
>akhirnya boleh juga saya membaca," kata lelaki
>itu dengan riang.

---------------------------------------------------------------------

>Sebaik sahaja mengambil tempat duduk di ruang
>menunggu sebuah klinik, Shan terpandang Amin
>sedang menangis teresak-esak. Dia segera
>mendekati Amin.

>Shan : Kenapa menangis?
>Amin : Saya datang untuk ujian darah.
>Shan : Awak takut ke?
>Amin : Bukan itu sebabnya. Semasa ujian darah
>dijalankan, mereka telah terpotong jari saya.

>Mendengarkan penjelasan Amin, Shan pula menangis.

>Amin : Eh, kenapa pula awak menangis?
>Shan : Saya datang untuk ujian air kencing...

-------------------------------------------------------------------


>Seorang atok membawa cucunya ke pejabat pos untuk
>menghantar surat.

>Cucunya bertanya bila melihat atoknya memasukkan
>surat ke dalam tong berwarna merah.

>"Atok buat apa tu?".

>"Atok bagi surat kat kawan atok,cu!" jawab
>atoknya.

>Cucunya bertanya lagi, "Apa bangang sangat kawan
>atok duduk dalam tong merah tu?"

----------------------------------------------------------------------

3 comments:

aL said...

bangang betui owner blog nie.

entah sampah semua dia taruh dalam sini...

JJ Jason said...

Funny Funny!!!!!
LMAO!!!!

dEvIlInE said...

aL :
hang pun sama juga...bangang. sesama bebangang :P

jj: hehehe duno wat to share with u all mer...hehehe hope u guys enjoy it :)